הירתמות רחבה לתרומה נדיבה

עפר גדנקן No Comments on הירתמות רחבה לתרומה נדיבה

היענות גוברת להשתתפות במבצע החסד 'מטרנה מצווה' שנערך זו הפעם ה-23 ברציפות

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

'מטרנה מצווה', פעילות החסד שמתקיימת כבר בפעם ה-23 ברצף בשיתוף ארגון החסד הגדול 'חסדי נעמי', מעוררת גם השנה הדים נרחבים. התגובות שעולות מהשטח, כמו גם ההיענות המרשימה, מעידות על הערכה לפעילות. רבים מברכים על הזכות לקחת חלק בפעילות החסד החשובה של תרומת מזון תינוקות למשפחות נזקקות.

 

המבצע מתבצע באמצעות איסוף כפיות מטרנה או אריזות דייסות מטרנה במוקדי המבצע של חסדי נעמי, ותמורתן תורמת חברת מטרנה אריזות תחליפי חלב – תרכובת מזון לתינוקות (תמ"ל) ודייסות לחלוקה למשפחות נזקקות. מדי שנה, גם אחרי למעלה משני עשורים, מגיעות לחברת מטרנה תגובות נרגשות ממשפחות שמקפידות לאגור כפיות ואריזות דייסות מטרנה במהלך כל השנה במיוחד עבור פעילות החסד המיתולוגית.

חברת מטרנה, חברת מזון התינוקות המובילה, פועלת כדי להביא מגוון מוצרים איכותיים בהרכב מתקדם לתינוקות. מטרנה, המותג הנבחר על ידי הציבור החרדי מזה דורות רבים, רואה חשיבות עליונה בחיבור לציבור זה ומאפשרת צריכת תחליפי חלב – תרכובת מזון לתינוקות (תמ"ל) בכשרות המהודרת של בד"ץ 'העדה החרדית'.

יו"ר ארגון החסד 'חסדי נעמי', הרב יוסף כהן, הביע את שמחתו הרבה לנוכח היענות הציבור.  "בכל שנה מחדש אני מקווה ומתפלל שהציבור ימשיך להשתתף, וב"ה מסתבר ששיתוף הפעולה רק מתגבר. ברכתנו לכל מי שטורח ואוסף כפיות, ובמיוחד לחברת מטרנה על ההתמדה – 23 שנים ברצף".

איך משתתפים במצווה? אוספים כפיות תחליפי חלב – תרכובת מזון לתינוקות (תמ"ל) מטרנה או אריזות של דייסות מטרנה, מציינים על החבילה "עבור מטרנה מצווה 23", מביאים אל ניידות או תיבות "חסדי נעמי", או שולחים אל: "חסדי נעמי" רח' בר יוחאי 10 בני ברק, מיקוד 5155310, ומצטרפים למצווה המרגשת.

זכרו, ככל שתשלחו יותר כפיות ואריזות – מטרנה תתרום יותר ממוצריה עבור משפחות נזקקות!



0 תגובות